2013 m. lapkričio 13 d., trečiadienis

Oranžinis dviratis („Oranžinio kiemsargio‟ parodija)


Pabundu su pirmais troleibusais,
Iš šiukšliadėžių sveikinas rytas.
Su sijonais, barzdom ir su ūsais
Štai senamiesčiu žmonės vis ritas.

Pr. Aš oranžinis dviratis jūsų –
Apelsino gaiva Vilniaus gatvių.
Kai pro minią iš miesto išsprūsiu,
Visą kelią nusėsiu pilnatve.

Pilkos kasdienybės kostiumai
Ant oranžinių dviračių rieda.
Jiems pavydi net pašto lakūnai...
Apelsine, nejau tau negėda?!

Pr. Aš oranžinis dviratis jūsų –
Apelsino gaiva Vilniaus gatvių.
Kai pro minią iš miesto išsprūsiu,
Visą kelią nusėsiu pilnatve.

Turtingas lietaus aš ir vėjo,
Stabdžių išganingo cypimo,
O žiema kol čionai neatėjo,
Nestabdykite mano likimo!

Pr. Aš oranžinis dviratis jūsų –
Apelsino gaiva Vilniaus gatvių.
Kai pro minią iš miesto išsprūsiu,
Visą kelią nusėsiu pilnatve.

Nerijus Laurinavičius, „Šerkšno tyla“
2013 11 07

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą