2013 m. birželio 6 d., ketvirtadienis

Dainų tekstai (4)

Nauja daina, kuri greičiausiai nuskambės ir „Tebūnie naktis“:

Paštininkas

Aplotas toks visas šunų
Ir dvelkiantis pašto ženklais...
Kiek telpa tavy paslapčių,
Atplukdytų bestiebiais vokais?

Kuo šįkart priblokši mane
Įteikdamas žodinį žaismą?
Kur trauksiu atkutęs ryte:
Į cirką, o galbūt į teismą?

Pr.: Nes paštininkas mano esi tu,
Tam - - Tam - - Tam (2 k.)

Vištų kojos, dailyraščiai, dėmės...
Šitiek žanrų ir šitiek šedevrų!
Štai atvirlaiškiais kuždasi vėlės,
Šokiruotos mūsų manevrų…

Nuspoksotas toks visas kačių,
Su paltu ir net kepure!
Dar miegodamas tyliai jaučiu,
Kaip turėklais skubi pas mane...

Pr.: Nes paštininkas mano esi tu,
Tam - - Tam - - Tam (2 k.)

Ateik, aš tave apkabinsiu! –
Susižvalgo modernios visuomenės,
Nebijok, ilgai nekankinsiu!..
Toks tikras, toks neelektroninis!

Pr.: Nes paštininkas mano esi tu,
Tam - - Tam - - Tam (2 k.)

N.L., „Šerkšno tyla“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą